• Oppholdsbetaling i Gjennestad barnehage 2024/2025

I statsbudsjettet for 2024 er det lagt inn endringer i foreldrebetalingens maksimalpris.
    Disse endringene vil også gjelde i samtlige av Sandefjord kommune sine barnehager.
    Fra 01.08.2024 vil oppholdsbetalingen justeres til 2000 kr i mnd.

Foresatte med en samlet skattbar inntekt lavere enn 642 700 kr. brutto pr. år kan søke om redusert betaling. Foresatte kan også ha rett til gratis kjernetid for barn fra 2 år.
    Foresatte som allerede har fått innvilget dette trenger ikke søke på nytt.

• Ny barnehageplass 2024/2025

1. mars er fristen for å søke barnehageplass i alle Sandefjord kommune sine barnehager.
    Barnehageplass søkes om via foreldreportalen på Sandefjord kommune sine nettsider.
    Etter at hovedopptaket er over blir det løpende opptak, og vi kan ta inn barn gjennom året om det er ledige plasser i barnehagen.

Dere som allerede har plass i barnehagen, trenger ikke søke på nytt. Alle barn som er tatt inn, har plassen sin i barnehagen til man enten sier den opp, eller begynner på skolen.

• Veilederen for syke barn og brosjyre hodelus

Her vil dere finne informasjon fra folke helse instituttet om når barnet kan komme i barnehagen etter sykdom
    Her vil dere også finne informasjon om hodelus

• Barnehagens kontonummer